De ani de zile, primarul Cibu este tinta ironiilor sau, si mai rau, a acuzatiilor cu privire la schimbarea bordurilor la unele din strazile din oras. Dincolo de "reclamagiii" politici, care-si fac datoria de opozitie, respectiv reprezentantii PSD si de partenerii de guvernare - cum au fost, pina de curind, democratii - de-a lungul acestui mandat, au fost si simpli cetateni care au apreciat ca schimbarea bordurilor nu reprezinta o prioritate pentru comunitate, daca ne uitam numai la starea carosabilului pe unele strazi din oras. In plus, au fost si dintre cei care au opinat ca actiunea este cu atit mai nepotrivita, cu cit bordurile inlocuite sint cele vechi, din piatra, care dau patina istorica orasului, iar cele noi sint de proasta calitate si este posibil sa se sparga intr-un an sau doi. Ca de obicei, acuzatiile pe aceasta tema l-au lasat rece pe edilul-sef, care si-a vazut de treaba, alocind in continuare fonduri pentru reparatii trotuare si schimbare de borduri. Actiunea a avut loc mai ales in zonele centrale ale orasului, unde lucrarile pentru schimbarile bordurilor au beneficiat de vizibilitate maxima.
Daca in cazul bordurilor lucrurile sint oarecum clare pentru ca ele se vad si vor dura in timp, nu acelasi lucru se poate spune despre vesnicele plombari de strazi care inghit anual, zeci de miliarde de lei vechi. Cu alte cuvinte, pentru aceste "plombe" dificil de contabilizat, se cheltuie anual sume enorme, iar ele se "naruie" de la un anotimp la altul. Interesant, de ani de zile, mai precis inca de pe timpul administratiei Lungu, aceste lucrari sint executate de aceeasi firma: "Telbra", al carei unic administrator este Dumitru Dutu, devenit cunoscut de opinia publica dupa un divort zgomotos de fosta sa sotie mult mai tinara decit el.
Firma vicepresedintelui CJ si-a tras peste 22 de miliarde
Am incercat, pe