Se preconizeaza 2.000 de unitati vandute
Biroul va gestiona importul
UniCredit va reprezenta divizia de servicii financiare
BMW Group va deschide oficial la 1 iulie propriul birou in Romania si estimeaza ca vanzarile marcilor BMW si Mini in Romania vor creste cu 10% anul acesta, pana la aproape 2.000 de unitati, au anuntat oficialii companiei.
Biroul oficial al BMW Group este parte a BMW Group Central Eastern Europe, care gestioneaza activitatile de import ale marcilor BMW si Mini in alte tari din regiune, precum Slovacia sau Bulgaria.
Prin deschiderea acestui birou, BMW Group devine importator al marcilor grupului, in timp ce Automobile Bavaria devine dealer si partener principal al biroului BMW, care va avea aproximativ 10 angajati. Unul dintre motivele pentru care BMW Group a decis sa intre cu reprezentanta proprie in Romania este pentru ca in felul acesta poate anticipa mai bine tendintele pietei, iar unul dintre avantaje va fi ca piesele de schimb vor putea ajunge la dealeri in mai putin de 24 de ore de la comanda.
Franz Jung, presedinte BMW Group Central Eastern Europe, a spus ca piata romaneasca este cea mai dinamica din aceasta parte a Europei pentru BMW, datorita procentului de crestere din 2006. Reprezentantii BMW Group estimeaza ca vanzarile marcilor BMW si Mini se vor mari in ritmul cresterii economice prognozate, si anume de 9 -10 procente.
Biroul BMW va prelua din atributiile Automobile Bavaria
Biroul BMW va gestiona activitatile de import, marketing, comunicare si servicii postvanzare, iar Automobile Bavaria se va ocupa in continuare in totalitate de comercializarea flotelor auto, a motocicletelor BMW si de contractele guvernamentale, datorita contactelor foarte bune pe care le are compania. Reprezentantii BMW Group au spus ca relatia cu Automobile Bavaria este deosebit de buna, iar m