Ford testeaza intens un SUV cu alura de crossover, pe care il va prezenta in premiera la toamna, cu ocazia Salonului de la Frankfurt, urmand ca lansarea acestuia pe piata sa se produca in prima parte a anului viitor. Ford X-Max va fi primul model 4x4 din gama Ford, dupa retragerea lui Maverick, in 2002.
Ford incearca, astfel, sa-si completeze gama cu un model pe segmentul SUV-urilor compacte, un segment in plina ascensiune si deja foarte competitiv. Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan, Honda CR-V sau Toyota RAV4 sunt doar cativa dintre competitorii recent lansati sau in asteptare, pe acest segment. X-Max se va situa sub Land Rover Freelander 2, din punctul de vedere al capabilitatilor 4x4, dar si ca pret, in incercarea concernului de a evita concurenta interna intre modele.
Motorizarile vor fi preluate de la Focus, de 1,6 si 2,0 litri si diesel de 1,8 si 2,0 litri TDCi, cu transmisie manuala in 6 trepte sau Durashift. Oferta va fi completata de propulsorul turbo de 2,5 litri si 222 CP. Ca dimensiuni, se situeaza in preajma MPV-ului C-Max, iar o serie de elemente de design sunt preluate de la S-Max si conceptul SUV Iosis X, prezentat cu ceva vreme in urma. Cu alura sportiva si cu interior spatios si flexibil, X-Max are mai multe elemente preluate de la platforma Focus. Ford va vinde versiuni cu tractiune integrala sau numai pe puntea anterioara.
Ford testeaza intens un SUV cu alura de crossover, pe care il va prezenta in premiera la toamna, cu ocazia Salonului de la Frankfurt, urmand ca lansarea acestuia pe piata sa se produca in prima parte a anului viitor. Ford X-Max va fi primul model 4x4 din gama Ford, dupa retragerea lui Maverick, in 2002.
Ford incearca, astfel, sa-si completeze gama cu un model pe segmentul SUV-urilor compacte, un segment in plina ascensiune si deja foarte competitiv. Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan, Honda CR-V sau Toyo