Vremurile în care Britney Spears încânta cu muzica ei tinerii americani au apus de mult. Acum, 72 la sută dintre compatrioţii săi cred ca fosta „prinţesă“ a muzicii pop are parte de prea multă mediatizare. De o soartă mai bună nu are parte nici „deţinuta“ Paris Hilton, care i-a exasperat pe 68 la sută dintre americani. 72 la sută dintre americani sunt de părere că Britney Spears este „overexposed“, mai pe româneşte, vedeta se bucură de mult prea multă atenţie din partea mass-mediei. Cel puţin aşa rezultă dintr-un sondaj realizat pe un eşantion de 3.000 de consumatori americani de media de prestigioasa revistă Forbes. Rezultatele sunt remarcabile, mai ales dacă le comparăm cu un studiu analog de anul trecut, în care Spears era considerată „neglijată“ de presă. Vedeta s-a obişnuit ca în ultimul timp să apară în clasamente de tot felul şi nu e deloc întâmplător ca prezenţa sa în mijloacele de informare să fie considerată excesivă, chiar dacă ne aflăm într-o perioadă în care, din punct de vedere profesional, Spears nu are prea multe de spus. Cu toate acestea, escapadele sale, problemele cu alcoolul şi drogurile, divorţul şi silueta sa care a luat proporţii sunt subiecte obişnuite în revistele de profil.
Rolul tabloidelor
În opinia lui Jake Halpern, specialist în viaţa vedetelor americane, „dacă eşti o celebritate şi nu lucrezi la un film, la un album şi aşa mai departe, poţi rămâne o vedetă doar expunându-te. Pentru unele, expunerea e un fel de instinct de supravieţuire“.
Practic, starurile americane despre a căror muncă presa nu prea are ce scrie pot rămâne în prim-plan datorită stilului lor de viaţă, viciilor şi extravaganţelor lor, care devin subiecte de primă pagină pentru ziariştii în căutare de senzaţional. Şi, probabil, dacă domnişoara Spears ar fi fost mai mult decât fericită ca aventurile sale din ultima vreme să apară în paginile z