Rompetrol Gas, divizia de comert cu gaz petrolier lichefiat (GPL) din cadrul grupului petrolier Rompetrol, ataca topul primilor jucatori din piata de profil prin triplarea prezentei pe segmentul de autogaz si cresterea cu 10% a punctelor de distributie a buteliilor.
"In cinci ani vom ajunge, prin accelerarea ritmului investitiilor, la o cota de piata de cel putin 15% pe segmentul de retail. In prezent, cresterea va fi una organica", a declarat Toma Veron, directorul general al Rompetrol Gas. Reprezentantul companiei nu a comentat asupra informatiilor vehiculate in piata potrivit carora Rompetrol Gas ar fi interesata de achizitia companiei Crimbo Gas, controlata de Cristian Borcea, unul dintre actionarii clubului de fotbal Dinamo, dar nici asupra unor alte posibile achizitii.
Divizia de GPL a grupului Rompetrol a fost infiintata la sfarsitul lunii iulie, anul trecut, si are la baza afacerea cu GPL desprinsa din cadrul companiei Rompetrol Logistics. Decizia a fost luata tinand cont de trendul ascendent pe care il inregistreaza piata de profil, mai ales pe partea de autogaz, prin cresterea numarului de masini care folosesc acest tip de carburant.
"Anul trecut am ajuns la o cota de piata de 6%, iar pentru anul acesta estimam atingerea a 7% din piata prin volumul de investitii pe care il vom realiza pe segmentul de retail", spune reprezentantul companiei. Bugetul de investiti pentru acest an va fi publicat dupa aprobarea acestuia de catre actionarii companiei.
"Acum, detinem 6.000 de puncte de vanzare de butelii, cu acoperire nationala, si vom majora acest numar cu 10%. Pe segmentul de autogaz, vom tripla numarul statiilor, atat prin investitii in locatii noi, precum si prin terti. In perezent, operam 20 de locatii unde se distribuie autogazul, urmand ca pana la sfarsitul anului sa detinem 60 de locatii", spune Veron. Piata de profil este alcatuita