Tudor Furir, directorul general al Pernod Ricard Romania: Ianuarie si februarie au fost doua luni slabe in care nu am vandut la potentialul pietei din cauza schimbarii legislatiei cu privire la importurile de bauturi alcoolice, a repozitionarii preturilor, a faptului ca nu putut sa aducem marfa si ca lumea a fost reticenta sa cumpere asteptand preturile noi. Tudor Furir, directorul general al importatorului de bauturi alcoolice Pernod Ricard, afirma ca obiectivul companiei va viza incepand cu anul acesta extinderea portofoliului prin lansarea de noi branduri pe segmentul premium si super premium.
"Portofoliul pe care l-am avut pana acum a avut utilitatea lui in formarea consumatorului si in cresterea numarului de consumatori. Focusul nostru va fi de acum inainte pe produsele premium, dar asta nu inseamna ca vom renunta la produsele value for money. Vrem sa ajungem sa fim comparati cu Chanel, Nike sau Adidas", a declarat Tudor Furir.
Producatorul va aduce in aceasta toamna patru branduri de vinuri din portofoliul multinationalei Pernod Ricard (Montana din Noua Zeelanda, Graffigna din Argentina, Campo Viejo din Spania si Jacob's Creek din Australia) in afara de cele doua branduri de sampanie lansate la inceputul acestui an pe piata locala, Mumm si Perrier Jouet.
"In toamna vom lansa de asemenea pe segmentul de superpremium Ballantine's de 17, 21 si respectiv 30 de ani dar si Chivas de 12, 18 si 21 de ani", a declarat Furir.
Potrivit directorului Pernod Ricard, compania va aloca anul acesta peste 50% din bugetul de marketing numai in promovarea brandurilor de whisky Ballantine's si Chivas, adica aproximativ 10% din cifra de afaceri a companiei de circa 10,8 mil. euro in 2006, dublu fata de acum doi ani, cand obtinea doar 5,4 mil. de euro.
Filiala locala a multinationalei franceze detine in prezent in portofoliu 37 de branduri pri