- Diverse - nr. 117 / 19 Iunie, 2007 In urma cu mai bine de 11 luni, Vajda Ana, din Targu-Mures, str. Azurului nr. 6, pensionara, a intrat intr-un conflict ce parea ireconciliabil cu Electrica Transilvania Sud _ Sucursala Targu-Mures (serviciul comercial), motivul fiind neincrederea fata de modul in care furnizorul factura serviciile prestate. Ca atare, doamna noastra a refuzat sa isi mai achite facturile pe care le primea cu regularitate, iar asta cu riscul de a-i fi intrerupta furnizarea electricitatii si scufundarea intr-o lume demna de alte secole decat cel in care traim. Iar inevitabilul s-a produs: bezna a cuprins casa sa, iar disconfortul astfel creat a fost insurmontabil… Dupa memorii si petitii depuse la Institutia Prefectului _ Judetul Mures si audiente la prefectul Ciprian Dobre, situatia in care a ajuns Vajda Ana, desi pe deplin intemeiata din punct de vedere juridic, a aparut ca alarmanta si de neacceptat pentru autoritati, acestea pornind o corespondenta cu Electrica, in scopul gasirii unei solutii cat mai avantajoase pentru partile aflate in conflict. Pana la urma, iesirea din criza a fost gasita gratie comunicarii pe care Vajda Ana o refuzase pana atunci _ facturile au fost achitate de insusi prefectul Dobre, contorul a fost schimbat cu unul nou si setat pe zero pe cheltuiala Electrica, s-a semnat un nou contract de furnizare. Toate, sub promisiunea ca facturile viitoare vor fi achitate in termen. Ce trebuie sa retinem din aceasta poveste cu final fericit? Ca un aparat de radio stricat si nefolosit de vreo 10 ani nu ne scuteste automat de la plata abonamentului lunar, consumatorul fiind obligat sa declare pe proprie raspundere nefolosirea radioului sau a televizorului, dupa caz. D.T. - Diverse - nr. 117 / 19 Iunie, 2007 In urma cu mai bine de 11 luni, Vajda Ana, din Targu-Mures, str. Azurului nr. 6, pensionara, a intrat intr-un conflict ce parea ir