Cadbury Schweppes va inchide 15% din fabricile sale de dulciuri eliminand 7500 de locuri de munca si isi va vinde divizia de bauturi racoritoare evaluata la 15,9 miliarde de dolari. Prin aceste maruri, compania englezeasca intentineaza sa-si creasca profitul cu pana la 15% pana in 2011 si sa realizeze economii necesare pentru extindere. Anul trecut, Cadbury a intimpinat probleme datorita reducerii vanzarilor din Marea Britanie si a scandalului legat de prezenta virusului de Salmonella in
Cadbury Schweppes va inchide 15% din fabricile sale de dulciuri eliminand 7500 de locuri de munca si isi va vinde divizia de bauturi racoritoare evaluata la 15,9 miliarde de dolari. Prin aceste maruri, compania englezeasca intentineaza sa-si creasca profitul cu pana la 15% pana in 2011 si sa realizeze economii necesare pentru extindere.
Anul trecut, Cadbury a intimpinat probleme datorita reducerii vanzarilor din Marea Britanie si a scandalului legat de prezenta virusului de Salmonella in anumite produse ale sale.
In ultima perioada, Cadbury a achizitionat producatori de dulciuri din Turcia, Romania si Japonia. Potrivit lui Todd Stitzer, CEO al Cadbury, compania se va concetra pe achizitiile mici in viitor.
Divizia de racoritoare a Cadbury, care include marcile 7-Up, Snapple, Dr. Pepper Motts, Clamato si Yoo-Hoo, a inregistrat anul trecut venituri de 3,84 de miliarde de euro anul trecut, 35% din veniturile totale ale companiei, si are 18.000 de angajati. Cadbury detine o cota de 15% pe piata racoritoarelor din Statele Unite, cea mai mare piata de profil din lume.
In data de 15 iunie, termenul limita pentru depunerea ofertelor, Cadbury primise cel putin trei oferte pentru divizia sa de racoritoare, evaluata de 15,8 miliarde de dolari.
@