Dupa aproape doi ani in care biroul de mesagerie al statiei CFR Braila a fost nefunctional, la fel ca toate birourile care deservesc statiile arondate Regionalei CFR Galati, falimentul companiei CFR Mesagerie a devenit o realitate. Sectia Comerciala a Tribunalului Bucuresti a aprobat declansarea procedurilor de faliment la compania amintita si a dispus sigilarea averii firmei falite. In aceasta situatie intregul sector de activitate pe partea de expeditii, mesagerie, bagaje, coletarie, valori banesti si corespondenta a fost blocat definitiv. De altfel, vagoanele de mesagerie nu au mai fost introduse de aproape doi ani in componenta garniturilor de tren, fiind sechestrate in contul unor datorii catre societatea care a efectuat reviziile tehnice periodice ale vagoanelor. In aceste conditii, pentru ca CFR Mesagerie nu le mai preia coletele, brailenii apeleaza fie la serviciile unor alti operatori de mesagerie si coletarie sau la bunavointa "nasului" sau a mecanicului de locomotiva.
Pachetul de actiuni la Mesagerie CFR a fost adjudecat de catre SC "Monalisa Investiments" SRL, a cetateanului de origine araba Hassan Awdi, pe 10 decembrie 2004, cu pretul de 7,27 miliarde de lei vechi, respectiv 25.000 lei vechi/actiune. Aceasta nu este singura achizitie a societatii "Monalisa Investments" SRL intrucit a mai cumparat de la stat, pe linga CFR Mesagerie, si SC "Rodipet" SA. Potrivit informatiilor prezentate pe pagina de web a Ministerului Finantelor, societatea CFR Mesagerie a inregistrat in anul financiar 2005 o pierdere neta de 7,9 milioane lei, comnparativ cu 254.000 lei in 2004, la o cifra de afaceri de 6,7 milioane lei, cu un numar de aproape 700 de salariati in toata tara. Important de mentionat este ca Mesagerie CFR nu are datorii la bugetul de stat insa a acumulat peste 11 miliarde lei vechi datorii catre bugetele de asigurari, din care 4,75 miliarde stopaj