"Exista un memorandum negociat cu BEI si asteptam avizul de la Ministerul de Finante pentru a primi cofinantarea, existand, la ora actuala, studiul de fezabilitate. Din punctul meu de vedere ar trebui sa existe o licitatie internationala pentru alegerea constructorului", a precizat Orban.
Aceasta noua linie de metrou va lega vestul Capitalei, respectiv cartierele Drumul Taberei si Ghencea, de centrul orasului.
Tronsonul va intersecta reteua existenta de metrou de la Eroilor si de la Universitate. Tronsonul va avea 13 statii si o lungime de aproximativ noua kilometri, valoarea estimata a proiectului fiind de 408,53 de milioane de euro.
Potrivit aceleiasi surse, pregatirea documentatiei si a procedurii de licitatie va dura 12 luni, lucrarile efective urmand a se intinde pe o perioada de 72 de luni.
Ludovic Orban a mai spus, de asemenea, ca intentioneaza sa se intalneasca si cu primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, pentru a discuta problema acestui tronson.
La inceputul anului, fostul ministru al Transporturilor, Radu Berceanu, declara ca intentioneaza construirea unui alt tronson de metrou pe ruta Gara de Nord-Otopeni.
Berceanu declara la acea data ca noua linie va avea 21 de statii dispuse la distante de 800 de metri una de alta, costul total al proiectului urmand sa fie de aproape un miliard de euro.
"Exista un memorandum negociat cu BEI si asteptam avizul de la Ministerul de Finante pentru a primi cofinantarea, existand, la ora actuala, studiul de fezabilitate. Din punctul meu de vedere ar trebui sa existe o licitatie internationala pentru alegerea constructorului", a precizat Orban.
Aceasta noua linie de metrou va lega vestul Capitalei, respectiv cartierele Drumul Taberei si Ghencea, de centrul orasului.
Tronsonul va intersecta reteua existenta de metrou de l