Achiziţionarea unui autovehicul implică, pe lângă preţul plătit, şi cheltuieli importante destinate întreţinerii. Cuantumul acestora diferă de la un service auto la altul, chiar dacă este vorba de acelaşi model. Piaţa autohtonă de autoturisme se extinde de la o lună la alta. Numărul de maşini noi care apar pe şosele îi îngrijorează pe şoferi, dar îi bucură pe comercianţi. De fiecare dată când îşi schimbă maşina, românii încearcă să treacă la un nivel supe
Achiziţionarea unui autovehicul implică, pe lângă preţul plătit, şi cheltuieli importante destinate întreţinerii. Cuantumul acestora diferă de la un service auto la altul, chiar dacă este vorba de acelaşi model.
Piaţa autohtonă de autoturisme se extinde de la o lună la alta. Numărul de maşini noi care apar pe şosele îi îngrijorează pe şoferi, dar îi bucură pe comercianţi. De fiecare dată când îşi schimbă maşina, românii încearcă să treacă la un nivel superior de echipare, ceea ce presupune modele mai noi şi mai scumpe. Pentru mulţi, acest demers se transformă într-o adevărată capcană. Contactaţi de Capital, mai mulţi dealeri auto declară că românii solicită, în momentul achiziţionării, destul de rar informaţii despre costurile de întreţinere ale vehiculelor, pentru ca ulterior să se declare surprinşi de costurile implicate de operaţiunile de service. Acestea nu sunt, fireşte, mici, însă informarea prealabilă este extrem de importantă - tocmai pentru a evita surprizele neplăcute.
Preţuri diferite pentru aceeaşi piesă
Una dintre situaţiile cel puţin interesante întâlnite în reţeaua cea mai largă de service-uri din România, cea destinată modelelor Dacia, este legată de diferenţele importante de preţ pentru aceeaşi piesă de schimb. Am încercat să trecem peste reticenţa reprezentanţilor atelierelor de reparaţii ş