Compania Brailact a investit in schimbarea si promovarea marcii Brenac Lapte Proaspat. Produsul va promovat printr-o campanie TV realizata de agentia de publicitate Starlink, parte a grupului Leo Burnett. Durata campaniei de comunicare va fi de un an urmand ca in lunile urmatoare sa fie promovate si alte produse din gama de lactate Brenac. Campania de comunicare a noului produs vine ca rezultat al unor investitii de peste 6,5 milioane de euro in retehnologizarea fabricii de lactate din B
Compania Brailact a investit in schimbarea si promovarea marcii Brenac Lapte Proaspat. Produsul va promovat printr-o campanie TV realizata de agentia de publicitate Starlink, parte a grupului Leo Burnett. Durata campaniei de comunicare va fi de un an urmand ca in lunile urmatoare sa fie promovate si alte produse din gama de lactate Brenac.
Campania de comunicare a noului produs vine ca rezultat al unor investitii de peste 6,5 milioane de euro in retehnologizarea fabricii de lactate din Braila si a capacitatilor sale de productie, in vederea dezvoltarii procesului de distributie.
“Laptele proaspat este cel mai cunoscut produs din gama Brenac, asa incat era firesc ca primele schimbari in urma amplului proces de retehnologizare pe care l-am parcurs sa vizeze exact acest produs”, a declarat Ioannis Mythis, general manager Brailact, producatorul marcii Brenac.
Noile cutii sunt produse cu echipamente furnizate de compania SIG Combibloc. Ambalajele au o capacitate de 1 litru si se prezinta in doua variante - albastra, respectiv rosie, pentru fiecare dintre cele doua categorii de produs: semidegresat (1,5% grasime) si integral (3,5% grasime). Potrivit managerului general Brailact, costurile ambalajului reprezinta intre 15 si 20% din costul final al produsului.
Brai