Branduri internaţionale, dar şi locale. Reţete de afaceri pentru toate buzunarele. Clasamente. Poveşti de succes. Aşa ar putea fi rezumat suplimentul „Francize de top 2007“, lansat în această săptămână de revista Capital. Un demers în premieră pe piaţa românească, destinat celor care doresc să afle cele mai importante informaţii despre modelele de business disponibile în prezent în România. Catalogul, realizat în colaborare cu compania CHR Consultin
Branduri internaţionale, dar şi locale. Reţete de afaceri pentru toate buzunarele. Clasamente. Poveşti de succes. Aşa ar putea fi rezumat suplimentul „Francize de top 2007“, lansat în această săptămână de revista Capital. Un demers în premieră pe piaţa românească, destinat celor care doresc să afle cele mai importante informaţii despre modelele de business disponibile în prezent în România.
Catalogul, realizat în colaborare cu compania CHR Consulting, prezintă 126 de concepte, grupate în cinci domenii de activitate: îmbrăcăminte şi accesorii (23 de francize); alimentaţie (23); comerţ specializat (17); construcţii & decoraţiuni interioare (7) şi servicii (56). Alături de acestea, cititorii vor putea găsi o analiză a evoluţiei pieţei francizelor din România în 2006, a domeniilor preferate de cei care doresc să investească într-o astfel de afacere, precum şi informaţii despre taxele specifice francizei, segmentarea francizelor internaţionale prezente pe piaţa autohtonă şi profilul românilor care achiziţionează francize. Din cele cinci miniclasamente, aflaţi care sunt cele mai extinse francize româneşti, dar şi cele mai puternice francize autohtone, reţelele cu cele mai rapide expansiuni, precum şi cele mai ieftine, dar şi cele mai scumpe francize.
De asemenea, suplimentul prezintă şi un top internaţional al celor mai importa