La licitatia organizata saptamina trecuta de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale pentru largirea la patru benzi a Centurii Vest a municipiului Ploiesti, Umbrarescu a cerut un termen de executie de trei ori mai mic decit concurenta.
Oferta firmei Spedition UMB presupune realizarea celor 12 km de drum intr-un termen de opt luni, fata de cele 24 de luni solicitate de alte sase firme si 23 de luni, termen cerut de firma Argecom.
Umbrarescu spera ca CNADNR va tine cont de acest punct forte al ofertei sale, in conditiile in care pretul este aproximativ acelasi cu cel cerut de alte trei firme.
Asocierea Colas-Consilier Construct a solicitat 67 de milioane de lei, Spedition UMB - 68 de milioane, iar Drum Art, SCT si STRACO - 71 de milioane. „Mi-am propus sa solicit termenul minim in care pot sa o fac. 24 de luni (termenul cerut de concurenta - n.red.) e o perioada lunga“, spune Umbrarescu.
Zelul controversatului constructor roman s-ar putea sa fie inutil, deoarece din cauza saraciei sale CNADNR nu avantajeaza, prin punctajele din licitatii, constructorii care se angajeaza sa repare sau sa construiasca mai repede o sosea.
Daca ar alege o astfel de firma, atunci CNADNR ar trebui sa-i plateasca acesteia mai repede banii, ceea ce este dificil din cauza sumelor mici de care compania dispune. „Nu totdeauna conteaza perioada.
Problema este sa ai si banii sa ii dai cind se face esalonarea fondurilor“, spune Cristian Duica, director pentru intretinere al CNADNR.
Integral in Cotidianul
La licitatia organizata saptamina trecuta de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale pentru largirea la patru benzi a Centurii Vest a municipiului Ploiesti, Umbrarescu a cerut un termen de executie de trei ori mai mic decit concurenta.
Oferta firmei Spedition UMB presupune realizar