Craiova este centrul automobilistic al Olteniei în perioada 19 - 24 iunie. Esplanada Teatrului Naţional „Marin Sorescu“ s-a transformat într-un show-room uriaş, care adăposteşte zeci de branduri auto - BMW, Chevrolet, Chrysler, Dacia, Dodge, Honda, Hyundai, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Renault, Seat, Skoda, Toyota, Yamaha şi ATV.
Transformarea teatrului se datorează Camerei de Comerţ şi Industrie (CCI) Oltenia, care organizează prima ediţie din acest an a manifestării expoziţionale Autoshow Oltenia 2007. Aceasta este cea de-a VIII-a ediţie a manifestării care-şi propune stimularea comerţului cu autoturisme, piese şi accesorii auto, într-un moment în care piaţa de profil cunoaşte un trend ascendent determinat şi de amploarea căpătată de o serie de servicii financiare (precum leasingul).
Autoshow Oltenia 2007 oferă iubitorilor de maşini - curioşi şi împătimiţi ai volanului - posibilitatea de a se informa rapid asupra produselor şi ofertelor comercianţilor de autoturisme, dar şi de a contracta la preţuri promoţionale maşini din cele mai variate. „Manifestarea expoziţională oferă craiovenilor posibilitatea de a face cea mai rapidă analiză a pieţei de profil, deoarece nu trebuie să se mai deplaseze de la un dealer la altul. Clientul alege o gamă şi verifică toate ofertele pentru gama respectivă într-un singur loc“, a explicat George Moţăţăianu, directorul general al societăţii comerciale prin care CCI Oltenia organizează evenimentul. Acest lucru este susţinut şi de reprezentantul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Dolj. „Sunt toate firmele din oraş, pe care le cunosc pentru că le controlăm. Din punct de vedere al cumpărătorului e bine pentru că văzându-le pe toate la un loc poate face o comparaţie“, a spus Gheorghe Marinescu, directorul OJPC Dolj.
„Contează designul, motorul, fiabilitatea, culoarea“
Ca şi î