Ziarul Financiar are, din aceasta saptamana, o pagina destinata exclusiv Clujului
stiri din toate domeniile, exclusiv de la Cluj, pentru o pagina intreaga din editia de Transilvania a Ziarului Financiar. Aceasta pare sa fie solutia companiei Publimedia International la disparitia de pe piata a editiei scrise a cotidianului Ziarul Clujeanului. Potrivit editorului general pe Transilvania, Doru Pop, Ziarul Financiar a fost primul ziar de business care a deschis o editie regionala, iar acum este primul pe piata cu o editie locala.
"Practic, dupa cum arata datele referitoare la cititori, Ziarul Financiar intrece orice cotidian, fapt ce ne determina sa credem ca o editie de Cluj ar avea succes. Pe fondul disparitiei de pe piata a unui ziar local, ramasese o bresa care trebuia ocupata", a explicat ieri, pentru Romania libera, Doru Pop.
El a mentionat ca ziarul va pastra formula de succes de pana acum, dar si ca pagina destinata exclusiv Clujului garanteaza aceeasi calitate editoriala. "Garantia pe care noi o dam este aceea a calitatii cu care cititorul s-a obisnuit pana acum", a spus Pop.
El a mai mentionat ca produsul va ramane, la fel ca pana acum, in segmentul de top-quality media. z
Audienta buna
Ultimul Studiu National de Audienta arata ca, pentru Cluj, din produsele media top-quality, Ziarul Financiar are cea mai mare audienta, fiind depasit de alte produse media de nisa: tabloidul Libertatea si cotidienele cu profil sportiv. Cei 5.000 de cititori clujeni pe care ii indica Studiul pentru Ziarul Financiar au, de saptamana aceasta, o pagina doar a lor. Ziarul Financiar are, din aceasta saptamana, o pagina destinata exclusiv Clujului
stiri din toate domeniile, exclusiv de la Cluj, pentru o pagina intreaga din editia de Transilvania a Ziarului Financiar. Aceasta pare sa fie solutia companiei Publimedia International la