Compania belgiana de real estate, Liebrecht&wooD, lanseaza proiectul centrului comercial West Park. Parcul are o suprafata totala de 250.000 mp, dintre care peste 90.000 vor fi ocupati de spatii comerciale, iar parkingul va oferi locuri de parcare pentru 2.700 de masini. Proiectul este situat la kilometrul 13 al autostrazii Bucuresti - Pitesti, iar investitia se ridica la 120 milioane de euro. "Locatia aleasa pentru dezvoltarea proiectului este una speciala, deoarece oricine vine dinspre Vest trebuie sa treaca pe aceasta autostrada, ea fiind o poarta de intrare in Bucuresti, dar si o poarta spre Occident", a declarat Patrick Van Den Bossche, managing director al Liebrecht&wooD, in cadrul conferintei de lansare al West Park. Tot el a adaugat ca "3 secrete stau la baza succesului centrului comercial, primul este faptul ca toti cei care vor veni in West Park vor avea sentimentul ca se afla la Disneyland, deoarece noi am mizat pe valori cum sunt calitatea, distractia si experienta de familie. Al doilea secret este gama variata de produse oferita de branduri de renume mondial, iar al treilea preturile accesibile".
In cadrul West Park, Fashion House Centre este un element de noutate, fiind primul centru comercial de tip outlet din Romania, in care s-au investit 38 milioane euro. Acasta va detine o suprafata de 28.000 mp, ocupand 30% din suprafata parcului, si va cuprinde 120 de branduri internationale si locale de imbracaminte si incaltaminte, precum si o zona de fast-court si spatiu de joaca pentru copii. "O zi petrecuta la cumparaturi in Fashion House Centre va fi o adevarata placere, un fel de zi petrecuta in familie, intr-un mediu atractiv. Pe langa reducerile foarte mari, vizitatorii de toate varstele pot gasi modalitati de a-si petrece timpul in mod placut", spune Patrick Van Den Bossche, intr-un comunicat de presa.
Managemetul operational al Fashion Hous