Ferrari-ul model F 599 GTB F1 Fiorino al lui Laurentiu, parcat pe strada Radu Beller din Capitala PASIUNE. Badea Jr., poreclit "Piticul" pentru ca are doar 1,55 m inaltime, prefera masinile cu "garda joasa" Mercedes-ul SLR Mclaren al pustiului Modelul Lamborghini Gallardo pe care il conduce Badea Jr. Odrasla. Laurentiu Badea, pustiul care saptamana trecuta isi etala Ferrari-ul de 350.000 de euro in fata hotelului Rex din Mamaia, este fiul lui Petre Badea, unul dintre mogulii afacerilor in constructii din Romania
Cosmin Torr
La numai 25 de ani si 1,55 m inaltime, Badea Jr. are deja experienta in domeniul masinilor de lux. Pana acum a mai avut un Lamborghini Gallardo, de 150.000 de euro, si un BMW M3, masini de care s-a plictisit in cele din urma.
Apoi, juniorul a primit cadou de la tatal sau un Ferarri model F 599 GTB F1 Fiorano, de 620 de cai putere, rosie, care costa, fara taxe, 350.000 de euro.
Sirul cadourilor nu se opreste insa aici. In urma cu doua saptamani, Laurentiu Badea a primit de la tatal sau inca o supermasina, un Mercedes SLR Mclaren argintiu de 620 de cai putere. Pretul "bijuteriei": 330.000 de euro, fara taxe vamale. Astfel ca, la numai 25 de ani, Laurentiu Badea a primit de la tatal sau, cadou, masini in valoare de 830.000 de euro, adica peste 27 de miliarde de lei.
Cine este tatal pustiului
Petre Badea si-a inceput cariera ca inginer la Institutul de constructii Carpati. In timp a ajuns sef de lucrari si un ins suficient de important incat, in 1984, sa intre in vizorul Elenei Ceausescu. "Tovarasa" i-a cerut sa darame biserica Manastirii Cotroceni, sarcina de care Badea s-a achitat cu succes. Dupa revolutie, inginerul a creat o societate, spun unii, "capusa", numita Aedificia Carpati, prin care a obtinut cateva comenzi "grase" de stat.
Badea pune astfel mana pe contracte cu lucrari la Palatul Parlamentu