Tronsonul modernizat DN 6 Craiova-Filiaşi mai are nevoie de reparaţii, însă italienii au suspendat contractul şi au plecat. Ei vor înapoi garanţia de bună execuţie de 60 de miliarde, însă CNADNR nu vrea să o dea decât după executarea lucrărilor.
Contractul de execuţie încheiat de societatea italiană Grassetto Lavori cu Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), pentru modernizarea DN 6 pe tronsonul Craiova-Filiaşi, a fost suspendat de antreprenor, din motive financiare. Tronsonul respectiv a fost recepţionat pe 22 decembrie 2006, fiind inaugurat de ministrul de atunci al transporturilor, Radu Berceanu. Cu toate că panglicile au fost tăiate, pe anumite tronsoane mai sunt de făcut unele reparaţii.
Canal cu scurgere peste localnici
La ieşirea din localitatea Răcari, în apropiere de Filiaşi, Grassetto Lavori a construit un canal de scurgere a apelor pluviale sub nivelul străzii, pentru a nu fi inundate casele. Problema este că acel canal nu a fost în întregime acoperit cu „biscuiţi“ din beton. Mai mult decât atât, canalul nu a fost prevăzut cu o scurgere, aşa încât apa se revarsă în curţile oamenilor. Localnicii sunt disperaţi. De când Grassetto a abandonat lucrările, au făcut demersuri peste tot, inclusiv la Primăria Filiaşi şi la Prefectura Dolj, însă soluţia se lasă aşteptată. „Am făcut o cerere către Primăria Filiaşi, însă domnul primar Stăncioi a spus că instituţia pe care o conduce nu are bani pentru aşa ceva. Firma care a lucrat aici n-a mai pus toţi biscuiţii. Am auzit că i-au vândut pe la Timişoara. Unii de aici mai au şi ei nevoie să bage maşinile în curte. Dacă nu este acoperit canalul, nu se poate, pentru că locul este strâmt“, a spus Constanţa Popescu, o localnică a cărei curte este permanent inundată. Dionisie Şerban, în dreptul curţii căruia se termină canalul de scurgere, era revoltat: „Şi