Documente:
UPC - raspuns interpelare (PDF)
(21.06.2007) PDF
UPC - interpelare (PDF)
(21.06.2007) PDF
UPC despre remedierea avariilor
(21.06.2007) WAV
Declaratie Managerul Zonal UPC, Radu Tico
(21.06.2007) WAV
“Bine ati venit la UPC! Pentru imbunatatirea serviciilor oferite, este posibil ca aceasta convorbire sa fie inregistrata. Continuarea acestui apel se va considera a fi un acord din partea dvs. Pentru moment, toti operatorii sint ocupati. Apelul dumneavoastra va fi preluat in cel mai scurt timp. Va multumim pentrtu intelegere”.
(Intermezzo, pian) “All the agentrs are busy for the moment. Your call will be answered as soon as possible. Thank you!” Si din nou pian.
Cam acesta este modul in care se deruleaza o convorbire cu cei de la UPC. Daca ai noroc, doar 40 de minute. Daca nu, cateva ore. Sau ti se inchide telefonul. (Vezi fisierul audio anexat). Vrei sa reclami ceva, te inregistram. Nu-ti merge internetul de doua saptamani? Problema este cunoscuta.
Sa fii sanatos! Nu merge nici cablul? Se vor lua masuri in cel mai scurt timp: intr-o saptamana, poate in doua, poate intr-o luna. Ce dracu, traim in sec. XXI!
UPC: 1.400.000 de clienti in cca. 200 de orase
Bine ati venit la UPC! Va rugam sa platiti factura la timp! Nu vrei sa platiti pentru un serviciu ce nu vi se ofera ci doar se factureaza? Ia haideti la sediul UPC, in audienta. E martea si joia de la ora 10. Asta daca directorul vrea sa va primeasca.
[i:1:d]Pe scurt, la Cluj, un intreg imobil de pe str. Ady Endre este in imposibilitatea de a accesa internetul sau de a urmari problemele de televiziune prin cablu de cca. doua saptamani. Operatorii (ma rog, "agentii") UPC carora li s-a sesizat problema de zeci de ori au trecut de la un initia