La Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria, Media Direction a obtinut premiul "Golden Umbrella Grand Prix" la categoria "Best Use Of New Communication Channels" pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, anunta un comunicat oficial. "Premiul obtinut cu aceasta campanie Pepsi de media creativa reprezinta rodul muncii integrate a trei echipe apartinand agentiilor Graffiti BBDO, Proximity si Media Direction, si, nu in ultimul rand, proiectul a fost posibil datorita increderii colegilor de la Pepsi in capacitatea noastra de a crea o campanie de media inovativa, care sa faca diferenta pe piata. Am vrut sa demonstram ca adaptarea mediilor traditionale la contextul actual poate da nastere unor abordari proaspete si inedite care trezesc interesul consumatorilor si nu numai. Multumesc pe aceasta cale si companiei Euromedia, care ne-a sustinut in realizarea proiectului. Suntem onorati de premiu - primul obtinut de Media Direction la categoria media creativa - si consider ca nu este intamplator faptul ca acesta a venit la doar cateva saptamani dupa ce Graffiti BBDO a castigat un premiu similar la Ad'Or, pentru acelasi client", spune Cristian Mucichescu, Executive Director Media Direction.
Media Direction a organizat o campanie interactiva de outdoor, desfasurata in perioada aprilie - iulie 2007, sub numele Pepsi Bus Station & Bluetooth. Proiectul a presupus dezvoltarea a 5 statii de autobuz din Bucuresti cu vizualuri diferite, inspirate din 5 noi ambalaje Pepsi: Photocan, DJ, Digital Downloading, Emoticons, Travel. Trei dintre aceste statii, respectiv cele din zonele Romana, Universitate si Eroilor, sunt dotate cu servere Bluetooth care scaneaza zona, descopera telefoanele cu Bluetooth activat, cerand permisiunea de a transmite un fisier.
Cei care isi dau acceptul pot primi gratuit pe telefonul mobil ringtone-uri, logo-uri si wallpapere, a