Reprezentantii Yahoo au anuntat semnarea unui parteneriat cu sase operatori de telefonie mobila din Asia, urmand sa aduca serviciul Yahoo oneSearch pe telefoanele mobile a peste 100 milioane abonati din regiunea Pacifica, relateaza presa internationala.
Serviciul, lansat luna trecuta in Asia, se va extinde in Philippine, India, Korea, Malaezia, Indonezia si Taiwan. Yahoo oneSearch va permite accesul, de pe telefonul mobil, la stiri, imagini, informatii financiare, conditii meteo, baza de fotografii Flickr, site-uri Internet. Serviciul este valabil in 14 tari, inclusiv Statele Unite.
Yahoo oneSearch ofera posibilitatea de a emite continut publicitar direct pe telefoanele mobile ale utilizatorilor, a declarat purtatoarea de cuvant Nicole Leverich. “Agentiile de publicitate pot cumpara termeni de cautare, rezultatele aratand fie reclame traditionale, des intalnite pe PC-uri, fie bannere publicitare. Totul depinde de termenii alesi pentru cautare. Lucram cu agentiile pentru a vedea exact ce isi doresc si pentru a intelege care este publicul lor tinta”, a adaugat Leverich.
Parteneriatele incheiate cu operatorii asiatici confera exclusivitate motorului de cautare Yahoo pe segmentul de marketing si publicitate online pe telefonul mobil. “Aceasta piata este relativ noua si exista un interes real din partea companiilor publicitare pe acest segment”, sustine Leverich.
Pe de alta parte, conducerea Yahoo intentioneaza sa lanseze serviciul Go for Mobile 2.0 pe piata americana odata cu finalizarea testarilor versiunilor beta. Platforma 2.0 beta va fi disponibila in 13 state.
Versiunea beta a generat “un raspuns pozitiv din partea consumatorilor”, a afirmat vice-presedintele Yahoo Connected Life Division, Marco Boerries. Versiunea va atrage cu siguranta adeptii conexiunilor rapide pe telefonul mobil si ai serviciului de Internet wireless.
Noua