Reclama la un produs al firmei sibiene Carpalat a obtinut, ieri, un Leu de bronz la competitia de profil de la Cannes. Reclama castigatoare, realizata de firma romaneasca GMP Advertising, promoveaza laptele Mandra si reprezinta un bonus facut de GMP firmei sibiene, dupa un contract de 10.000 de euro.
Reclama premiata este de fapt un mesaj simplu, inserat pe paginile publicatiei de infotainement Zile si Nopti. „Mami, am baut lapticul. Sunt jos la fotbal”. Asa suna mesajul scris ca de mana unui copil, tiparit la mijlocul primei pagini a publicatiei Zile si Nopti, peste continutul normal al paginii.
Acelasi mesaj se repeta in penultima pagina, unde apare si numele produsului, Mandra, pe fundalul alb care imita laptele. Reclama a reprezentat un bonus oferit de firma GMP Advertising, firmei Carpalat, contractul derulat la inceputul activitatii firmei din Sibiu, in 2006.
Costul reclamei castigatoare a fost de doar 1.500 de euro, cat a reprezentat pretul pentru doua aparitii in publicatia Zile si Nopti.
Mariana Linn, directorul general al Carpalat SRL, firma care produce laptele Mandra, se arata recunoscatoare lui Felix Tataru, directorul general al GMP, cel care a primit Leul de bornz la Cannes.
Mariana Linn crede ca efectele premiului obtinut de GMP pentru reclama la Mandra se vor vedea in viitor si spune ca premiul o obliga sa ia in considerare extinderea pe piata romaneasca a activitatilor firmei. „Ma bucura foarte mult premiul primit de Felix Tataru si GMP pentru reclama la laptele Mandra.
Noi suntem prezenti doar pe piata locala si putin pe cea din Bucuresti, dar va trebui sa luam in calcul extinderea, in functie de posibilitati”, a spus Mariana Linn. Aceasta a precizat ca va apela din nou la Felix Tataru, daca va avea nevoie de o noua campanie de promovare.
„Suntem recunoscatori mai ales pentru fa