Anul acesta, orice bijuterie a unei case de moda care se respecta trebuie neaparat sa aiba si talismane frumos atarnatoare si zanganitoare, pentru ca amuletele sunt foarte la moda: inimioare, trifoi, cosari, chei, floricele. Atata vreme cat sunt din material pretios si (preferabil) impodobite cu diamante, talismanele par a se conforma principiului "cu cat mai multe, cu atat mai bine".
Brandul de bijuterii Rosato a identificat aceasta nisa - a bijuteriilor amuzante - inca din 2004, cand fondatoarea companiei, Simona Rosato, a lansat colectiile de bijuterii din email, aur alb, aur galben si pietre colorate. Marca Rosato e recunoscuta pentru bijuteriile fashion, colorate, sub forma unor talismane, care pot fi purtate si asortate in functie de tema vestimentara. Majoritatea pieselor sunt lucrate manual, in vechea traditie toscana.
Principala linie a marcii este colectia Bags, care, dupa cum arata si numele, cuprinde tot felul de genti, de diverse dimensiuni si, evident, cat se poate de colorate. Ideea centrala a colectiei porneste de la motivul gentii, accesoriul suprem al fiecarei femei, cel mai purtat, dar si cel mai misterios, pentru ca nimeni nu stie cate secrete se ascund intr-o geanta. Uneori nici chiar purtatoarea. Colectia se doreste eleganta si ironica in acelasi timp, chiar ludica.
Imaginea feminina a colectiilor este actrita americana Demi Moore, iar la gamele masculine, din argint, campania e concentrata pe dansatorul de flamenco Joaquin Cortes si pe fotbalistul italian Stefano Bettarini. Daca atractia exercitata de Moore nu mai trebuie explicata, alegerea lui Cortes si a lui Bettarini se explica prin farmecul de "latin lovers" al celor doi, care se asorteaza cu imaginea pasionala si mediteraneeana a brandului.
Gama din aur a colectiilor se caracterizeaza prin culori stralucitoare, imprimeuri florale sau animale, tonuri luminoase si em