"Un studiu al revistei Time anunta ca 85% din americani cred in global warming. Ceilalti 15% lucreaza la Casa Alba". Sau "facturile la caldura iarna aceasta au fost mai mari decat in ultimii cinci ani, dar presedintele Bush are un plan care
Incalzirea globala este un subiect fierbinte. La propriu. Se lupta sa ne convinga de asta oamenii de stiinta, meteorologii si chiar ziaristii, ori de cate ori apare un feomen meteo neobisnuit. Pana si vedetele s-au hotarat sa vorbeasca despre asta. Prin filme, prin melodiile pe care le canta sau prin modul lor de a face shopping, alegand doar haine eco-friendly. Nici publicitarii n-au ratat ocazia sa vorbeasca despre global warming. Chiar daca au ales un mod mai neobisnuit, dupa principiul "daca nu putem face ceva in timp util, macar sa fim pregatiti".
Cam asa suna si campania noii colectii Diesel. Printurile campaniei, realizate de Terry Richardson, prezinta imagini stylish. Dar accentul nu este pus pe haine. Ci pe decor. Campania Diesel imagineaza lumea dupa Global Warming. Adica un New York inundat de ape, din care de-abia se mai zaresc ultimele etaje ale unor zgarie-nori. Sau muntele Rushmore (South Dakota) este doar o stanca pe malul marii, iar presedintii sculptati in piatra se straduiesc "sa respire" sub apa. Alte imagini prezinta Piata San Marco plina de ...papagali, iar Marele Zid Chinezesc a ajuns sa strabata un desert.
Global Warming Ready se numeste campania Diesel. Si chiar daca pe site-ul firmei se afla un link catre organizatia stopglobalwarming.org si verdele este declarat "the new black", mesajul lor este centrat pe ideea "viata nu se opreste odata cu incalzirea globala". Adica tot trebuie sa ne adaptam si sa purtam hainele potrivite - situatiilor "incinse", evident.
Oamenii "diesel" au si un set de reguli pe site: de la "mergeti pe jos pana la magazinele noastre", pana la "