Albalact a lansat o noua campanie de comunicare pentru Fulga, unul dintre brandurile cu cea mai mare notorietate pe piata romaneasca a lactatelor, conform unui comunicat de presa. Noua campanie de comunicare are drept scop intarirea notorietatii brandului Fulga cu intreg portofoliul sau de produse. In plus, campania va introduce in promovare elemente rationale, care sunt menite sa valorifice notorietatea marcii, dar si sa ii adauge argumente convingatoare de cumparare. Campania organizata de Publicis pastreaza si stilul deja cunoscut al comunicarii - umor, discurs simplu, autenticitate - perceput ca element distinctiv al brandului. "Fulga este o marca cu o evolutie tip Fat-Frumos, care a crescut in trei ani cat alte marci in zece. Noi ne vom asigura ca pastram lucrurile bune facute pana acum, insa vom dezvolta o baza mai solida, pentru o pozitionare si o dezvoltare pe termen lung", declara Alex Badila, Managing Director la Publicis Romania.
Conceptul propus de Publicis si denumit "Truisme" o pozitioneaza pe Fulga ca pe o "vacuta de incredere", un personaj inocent, pur (asemenea produsului) si de necontrazis. "Mai m-am gandit....", anunta Fulga, care spune acum, cu acelasi aer zglobiu, si adevaruri despre natura, lume si, bineinteles, despre lapte. Fulga este mai animata si mai expresiva, si dispune de o noua voce, care a fost gasita dupa indelungi cautari si zeci de copii ascultati.
Deocamdata au fost dezvoltate 2 spoturi TV de 20 secunde fiecare, numite "Fulga si baietelul" si "Fulga si fetita", iar primul spot este difuzat pe posturile de televiziune din data de 9 iunie 2007. In afara de campania TV, Fulga va fi prezenta in machete publicitare in reviste pentru copii, reviste pentru mame si o carte de colorat.
Publicis este agentia care semneaza noua campanie de comunicare si agentia care se ocupa de imaginea brandului din luna aprilie a acestui