BRD a lansat doua pachete de produse si servicii financiare, "Clasic" si "Select", care au fost prezentate, ieri, de catre directorul sucursalei judetene Braila, Ionel Lazar, in cadrul unei intilniri cu ziaristii braileni. La intilnire, a participat si Viorel Ispas, responsabilul pentru relatia cu presa regionala din Centrala BRD.
Aparute recent pe piata, pachetele asigura clientului accesul la o gama larga de produse si servicii, in conditii preferentiale, constind in reduceri multiple si servicii gratuite. Dupa cum a subliniat Ionel Lazar, detinerea unui pachet de produse asigura o reducere cu 20% a comisioanelor, atit la acordarea de credite (inclusiv descoperitul de cont accesat prin card), cit si la emiterea si gestiunea cardului titularului.
Pachetul BRD "Clasic" este format dintr-un cont curent in lei sau euro, un card Visa, MasterCard sau Maestro, la alegere, o asigurare "Confort", o asigurare AIG de spitalizare in caz de accident si serviciul de phone banking Vocalis.
Pachetul BRD "Select" ofera in plus remunerarea superioara a contului curent, prin intermediul unui produs nou, "PractiCont" in lei sau euro. Practicont remunereaza progresiv disponibilitatile din contul curent, in functie de nivelul acestora. Clientii beneficiaza, de pilda, de o dobinda de 4,25% pe an, pentru sume mai mici de 4.000 de lei, sau de 2,25% pe an, daca soldul contului se incadreaza intre 200 si 500 de euro.
In plus, in pachetul "Select" clientii pot alege si un card Mastercard Gold, precum si o asigurare AIG de spitalizare in caz de accident si boala.
"Ambele pachete includ un numar de operatiuni gratuite pe luna: retrageri de numerar si consultari ale soldului contului la ATM-urile BRD. Optional, clientii pot beneficia gratuit si de serviciile de internet banking si mobile banking. In acest mod, clientii pot opta, de la bun in