Pentru Radu Dumitrescu schimbarea domeniilor este echivalenta cu "prospetimea" profesionala. Dupa ce a lucrat pentru Connex si pentru Alexandrion Group, acum "pastoreste" brandurile Principal Company (care include brandurile de mezeluri Salonta si Principal). Serviciul inseamna intotdeauna ore lungi. Iar timpul sau liber este "de calitate". Si intotdeauna petrecut cu familia.
Vorbind despre ascensiunea sa, admite ca a avut un plan de cariera. "Am facut facultatea de management dorindu-mi sa ajung manager - intr-o companie sau in propria companie. Toate acestea sunt etape. Pot spune ca inca de pe acum sunt un manager, la nivel de middle management. Sper ca pe la 80 de ani sa ajung si in managementul de top", conchide in gluma Radu Dumitrescu.
Ceea ce il atrage la jobul sau este faptul ca are toata autoritatea pentru a-si face treaba asa cum doreste. Evident, la randul sau este supervizat. "Dar nu mi se spune "fa asa!". Daca gresesc exista cineva care sa imi spuna "poate ca ar trebui sa facem altfel". Pana acum nu s-a intamplat. Sper sa nu se intample nici de acum incolo".
Cel mai important lucru pe care l-a realizat de cand a ajuns in aceasta firma este, in viziunea sa, "o linie intre trecut, prezent si viitor. Am reanalizat portofoliile, am restrans, in prima faza, numarul de produse, numarul de magazine cu care lucram, am imbunatatit retetele, am schimbat complet aspectul produselor si, dupa ce toate acestea au fost puse la punct, am inceput sa promovam brandurile".
Radu Dumitrescu vorbeste despre Salonta ca despre un brand cu istorie lunga. "Este, cum spune si campania, de 30 de ani pe piata mezelurilor, dar notorietatea sa era dublata de o distributie destul de slabuta. Acum este un brand foarte vizibil, imaginea i s-a imbunatatit. Este lider", explica el.
Brand managerul se mandreste cu o campanie de promovare care a castigat pre