Disponibilă in şapte variante de motorizare, noua Fabia respectă blazonul mărcii, apropiindu-se calitativ de rivalele sale mai scumpe.Lansată in februarie, noua Fabia a ajuns in sfărşit şi in Romănia, fiind prezentată oficial in urmă cu trei săptămăni.Modelul testat pe traseul Bucureşti - Mamaia şi retur a fost Elegance 1.2 HTP, 70 CP, cu transmisie manuală in cinci trepte.
Disponibilă in şapte variante de motorizare, noua Fabia respectă blazonul mărcii, apropiindu-se calitativ de rivalele sale mai scumpe.
Lansată in februarie, noua Fabia a ajuns in sfărşit şi in Romănia, fiind prezentată oficial in urmă cu trei săptămăni. Dincolo de asemănarea vizibilă cu Roomster, ale cărei linii au fost păstrate de constructorii cehi mai ales in partea frontală, noua Fabia este mai mare decăt generaţia precedentă, spaţiul astfel rezultat fiind folosit in primul rănd pentru ridicarea nivelului de confort al pasagerilor.
DRUM. Modelul testat pe traseul Bucureşti - Mamaia şi retur a fost Elegance 1.2 HTP, 70 CP, cu transmisie manuală in cinci trepte. Dacă in oraş maşina s-a strecurat uşor prin traficul aglomerat, greul a apărut pe autostradă, acolo unde motorul de 1,2 litri s-a intrebuinţat sensibil pentru respectarea orarului. Concret, la viteza de 150 km/h, acul turometrului s-a pironit la valori de 4.800 rpm, consumul ridicăndu-se undeva in jurul a 12 litri. Oricum, versiunea testată este găndită in primul rănd pentru mediul urban, in timp ce amatorii de drumeţii pot opta pentru alta din variantele de motorizare, care mai sunt 1.4 MPI (86 CP), 1.6 MPI (105 CP), 1.6 MPI (105 CP - transmisie automată), 1.4 TDI PD (70 CP), 1.4 TDI PD (80 CP) şi 1.9 TDI PD (105 CP).
Interior - Prietenoasă şi dotată
Noua Skoda Fabia beneficiază de un aspect interior extrem de plăcut. Planşa centrală este echipată cu patru ceasuri analogice, cu 19 ma