Pernod Ricard Romania a decis sa isi mareasca portofoliul cu un set de vinuri. ''Urmeaza sa lansam brandurile Jacob's Creek din Australia, Montana din Noua Zeelanda, Graffigna din Argentina si Rioja din Spania. La nivel mondial, Pernod Ricard este al patrulea jucator pe piata vinului.
De asemenea, vom lansa gama superpremium pentru Ballantine's: 17, 21 si 30 de ani vechime. Mai mult, intentionam sa aducem noi sortimente pentru sampania Mumm Cordon Rouge: Rose si Demisec'', ne-a declarat Tudor Furir, General Manager Pernod Ricard.
Ballantine's, motorul de vanzari al companiei
Reprezentantii companiei spera sa ajunga in 2007 la o cifra de afaceri de peste 20 milioane de euro. ''Incercam sa ne consolidam pozitia de lider de piata pe categoria whisky si sa crestem pe alte categorii relevante (vodca, sampanie, gin). Anul acesta ne propunem o crestere in volum mai mare de 10%. La nivelul echipei, doresc o specializare pe canale de piata: key accounts, horeca, distribuitori, in scopul imbunatatirii calitatii serviciilor pe care le prestam. Vrem sa devenim «furnizorii preferati» pentru clientii nostri'', a spus Furir.
Brandul cu cele mai mari vanzari, nu numai pentru Pernod Ricard Romania, ci pentru intreaga categorie de "imported spirits", este Ballantine's Finest . ''Este un whisky din categoria standard scotch si are o cota de piata de aproximativ 22% (conform IWSR 2006). Lansarea campaniei «leave an impression» pentru Ballantine's Finest este, probabil, cea mai mare provocare a acestui an''.
"Am pus Romania pe harta"
Traseul profesional al reprezentantului Pernod Richard ar putea constitui si subiectul unei carti.
Tudor Furir a inceput ca inginer electromecanic la Intreprinderea de Prospectiuni si Explorari Geologice din Deva. ''Am lucrat la Mina Gauricea, undeva in zona orasului Hateg. Am primit acest