Rupert Murdoch, presedintele si directorul general al conglomeratului media News Corporation, cauta sa se implice mai mult pe segmentul publicitatii online, cautand noi achizitii sau o tranzactie care sa includa site-ul de networking social MySpace, scrie Financial Times. Murdoch, care deja a facut o oferta de 5 mld. dolari (3,72 mld. euro) pentru agentia Dow Jones, a adoptat in trecut o serie de masuri care au avut ca scop intarirea gigantului media - vanzarea unor posturi de televiziune secundare in Statele Unite si revizuirea sistemului de publicitate outdoor in Rusia si Europa de Est. Analistii estimeaza ca aceste schimbari ar putea oferi companiei inca 5 mld. dolari pentru achizitii. "Dow Jones se afla in fruntea listei de cumparaturi, dar nu este singura", a declarat o persoana apropiata lui Murdoch. MySpace, preluat pentru 580 mil. dolari (432,2 mil. euro) anul trecut, desi foarte popular, nu a reusit sa genereze venituri comparabile cu Yahoo! sau AOL. Acest lucru se datoreaza in mare parte faptului ca MySpace nu detine propriile sisteme de publicitate online. Yahoo! a fost de multa vreme privit ca un potential partener al News Corporation. Murdoch si Peter Chernin, secundul sau, au purtat recent discutii informale cu Terry Semel (fostul director executiv al Yahoo!) pentru preluarea unei participatii de 25% din Yahoo!, in schimbul site-ului MySpace. Insa, discutiile nu s-au transformat in negocieri, iar viitorul acestei potentiale afaceri este incert in urma restructurarii managementului Yahoo!.
Rupert Murdoch, presedintele si directorul general al conglomeratului media News Corporation, cauta sa se implice mai mult pe segmentul publicitatii online, cautand noi achizitii sau o tranzactie care sa includa site-ul de networking social MySpace, scrie Financial Times. Murdoch, care deja a facut o oferta de 5 mld. dolari (3,72 mld. euro) pentru agentia