David CiceoFoto: HotNews.ro
Incepand cu anul viitor, Aeroportul International Cluj va putea primi cca.1,5 milioane de pasageri pe an, devenind astfel cel mai important aeroport din zona. Investitia ce se preconizeaza a se derula aici, insumeaza 90 de milioane de euro.
Deocamdata s-a trecut la construirea terminalului de sosiri, urmand ca in doua luni sa inceapa si construirea terminalului destinat plecarilor, acesta urmat fiind de terminalul cargo. Prezent la inaugurarea lucrarilor, Emil Boc a sustinut ca modernizarea aeroportului face parte din strategia de dezvoltare a orasului, desi proiectul de modernizare este al Consiliului Judetean.
Directorul Aeroportului International Cluj, David Ciceo, isi doreste insa si o noua pista, de 3,5 kilometri lungime. David Ciceo considera ca actuala modernizare era necesara, intrucat pana acum nu erau intrunite conditiile si standardele unui aeroport cu adevarat european. David CiceoFoto: HotNews.ro
Incepand cu anul viitor, Aeroportul International Cluj va putea primi cca.1,5 milioane de pasageri pe an, devenind astfel cel mai important aeroport din zona. Investitia ce se preconizeaza a se derula aici, insumeaza 90 de milioane de euro.
Deocamdata s-a trecut la construirea terminalului de sosiri, urmand ca in doua luni sa inceapa si construirea terminalului destinat plecarilor, acesta urmat fiind de terminalul cargo. Prezent la inaugurarea lucrarilor, Emil Boc a sustinut ca modernizarea aeroportului face parte din strategia de dezvoltare a orasului, desi proiectul de modernizare este al Consiliului Judetean.
Directorul Aeroportului International Cluj, David Ciceo, isi doreste insa si o noua pista, de 3,5 kilometri lungime. David Ciceo considera ca actuala modernizare era necesara, intrucat pana acum nu erau intrunite conditiile si standardele unui aeroport cu adevarat european.