Comisia Europeana isi va deschide pe YouTube un canal in care va posta mesajele pe care le are de comunicat europenilor. Pagina va putea fi accesata la YouTube.com/Eutube si va fi lansata vineri, 29 iunie, proiectul fiind ideea Comisarului european pentru Comunicatii, Margot Wallstrom.
Chiar daca nu isi propune sa concureze popularitatea clipurilor cu Paris Hilton, Comisia are de gand sa se adreseze unui public nou.
„Avem materiale audio-vizuale pe site-urile noastre, si cu toate acestea lumea nu stie de existenta lor”, a declarat purtatorul de cuvant al comisarului Wallstrom.
In fiecare zi, pe YouTube sunt vizionate peste 100 de milioane de filmulete si 65 de mii de clipuri sunt adaugate zilnic. Potrivit Euobserver, 50% din utilizatorii site-ului au varste de sub 20 de ani.
Guvernul Britanic, BBC si EuroNews sunt printre institutiile care si-au facut deja un canal pe YouTube, site ce controleaza in acest moment aproape 45% din piata de vide-sharing.
Avantajul unui canal pe YouTube este ca atunci cand un utilizator vede un clip va avea imediat tendinta de a mai vedea unul, avand aceeasi sursa (n.r. Comisia Europeana)”, a mai spus purtatorul de cuvant al oficialului european.
Acestia au mai precizat ca materialele video vor fi urcate pe YouTube in mai multe limbi.
Comisia Europeana isi va deschide pe YouTube un canal in care va posta mesajele pe care le are de comunicat europenilor. Pagina va putea fi accesata la YouTube.com/Eutube si va fi lansata vineri, 29 iunie, proiectul fiind ideea Comisarului european pentru Comunicatii, Margot Wallstrom.
Chiar daca nu isi propune sa concureze popularitatea clipurilor cu Paris Hilton, Comisia are de gand sa se adreseze unui public nou.
„Avem materiale audio-vizuale pe site-urile noastre, si cu toate acestea lumea nu stie de existen