La jumătatea lunii trecute, Cosmote a lansat serviciul i-mode, oferind clienţilor acces la un conţinut tematic variat, de la muzică şi divertisment la ştiri şi vreme. Compania a reuşit, astfel, să recupereze o parte din dezavantajele care au ţintuit-o mult în urma concurenţilor Orange şi Vodafone. Portalurile acestor operatori sunt mai bine dezvoltate, oferind chiar şi acces la posturi TV. Dar, dincolo de declaraţiile oficiale şi avantajele existente doar de dragul portofoliulu
La jumătatea lunii trecute, Cosmote a lansat serviciul i-mode, oferind clienţilor acces la un conţinut tematic variat, de la muzică şi divertisment la ştiri şi vreme. Compania a reuşit, astfel, să recupereze o parte din dezavantajele care au ţintuit-o mult în urma concurenţilor Orange şi Vodafone. Portalurile acestor operatori sunt mai bine dezvoltate, oferind chiar şi acces la posturi TV. Dar, dincolo de declaraţiile oficiale şi avantajele existente doar de dragul portofoliului, cine iese în avantaj dintr-un test comparativ?
Nu toţi clienţii telefoniei mobile se orientează după costuri. Serviciile cu valoare adăugată sunt tot mai căutate, aduc venituri mai mari, astfel încât au ajuns să reprezinte un alt teren de luptă între cei trei operatori.
La prima vedere, din punctul de vedere al vitezei de navigare în cele trei portaluri, Cosmote iese câştigător detaşat, chiar dacă Orange şi Vodafone au avantajul 3G.
Paginile i-mode încarcă imediat, în timp ce la celelealte două servicii am avut nevoie de răbdare să se încarce pagina. Dar trebuie luat în considerare şi designul paginilor, mult mai dinamic şi mai atractiv la Orange World şi la Vodafone Live. Pozele şi iconurile mai variate îngreunează încărcarea paginilor. Portalurile acestora sunt împărţite în câte patru categorii (Info, Enjoy, Util, MyPage,