Lansarea, în premieră în România, a suplimentului „Francize de top din România 2007“, realizat de revista „Capital“, în colaborare cu firma de consultanţă CHR Consulting, a stârnit un viu interes din partea mass-media. Catalogul prezintă 126 de modele de afaceri „la cheie“, grupate în cinci domenii importante de activitate. Televiziunile, posturile de radio şi presa scrisă au alocat spaţii importante prezentării acestui ghid, util celor car
Lansarea, în premieră în România, a suplimentului „Francize de top din România 2007“, realizat de revista „Capital“, în colaborare cu firma de consultanţă CHR Consulting, a stârnit un viu interes din partea mass-media. Catalogul prezintă 126 de modele de afaceri „la cheie“, grupate în cinci domenii importante de activitate.
Televiziunile, posturile de radio şi presa scrisă au alocat spaţii importante prezentării acestui ghid, util celor care vor să intre în afaceri sub umbrela unui brand internaţional sau local. Articolele au vizat, în principal, analiza evoluţiei pieţei francizelor din România în 2006, a domeniilor preferate de cei care doresc să investească într-o astfel de afacere, precum şi informaţiile despre taxele specifice francizei, pe care le conţin noul supliment. De un real interes au fost însă şi cele cinci miniclasamente: cele mai extinse francize româneşti, dar şi cele mai puternice francize autohtone, reţelele cu cele mai rapide expansiuni, precum şi cele mai ieftine şi cele mai scumpe francize.
Presa scrisă a prezentat evenimentul în ediţiile de a doua zi. Cotidianul „Compact“ a titrat: „Francize la discreţie“. Autoarea articolului realizează o trecere în revistă a celor mai puternice francize autohtone şi a celor mai scumpe afaceri „la cheie“. Articolul din „Evenimentul Zilei“, intitulat „Franciza de renume nu garantează su