În ultimii ani, Romtelecom ne-a dat, pe lânga telefonie fixa, si alte servicii noi, ca Internetul de banda larga si televiziunea digitala prin satelit. Luna trecuta compania a anuntat o noua oferta, prima de acest tip din istoria sa, prin care clientii primesc beneficii suplimentare pentru abonamentele de voce actuale si preturi la jumatate pentru Internet. În plus, compania a introdus un nou abonament, Confort Nelimitat, de aproximativ 37 lei, care include convorbiri nelimitate în retea. Toate acestea fac parte din strategia noului director al Romtelecom, Yorgos Ioannidis, strategie numita "Clientul pe locul 1".
Rep: Ati pierdut destui clienti dupa 2003, când piata a fost liberalizata. Cum comentati si ce planuri aveti pentru a schimba aceasta tendinta?
Yorgos Ioannidis: Este normal ca dupa liberalizare, dupa aparitia competitiei pe piata, sa existe o pierdere de clienti a operatorului dominant. Si în România, unde exista o piata de comunicatii competitiva, cu concurenti de succes, fie ei în telefonia fixa sau în cea mobila, operatorul fost monopolist a pierdut un procent din baza de clienti. În anii de dupa liberalizare Romtelecom s-a implicat foarte mult în restructurare. Sa nu uitam ca în urma cu sapte sau opt sau zece ani, Romtelecom era un monopol aflat în proprietatea statului, cu toate problemele unei societati de stat, si ca a trebuit sa fie transformata într-o companie privata. Acest amplu proces de restructurare a fost finalizat, compania functioneaza acum pe alte principii, gânditi-va numai ca are azi aproximativ 12 000 de angajati, în loc de 40-50 000, acum câtiva ani. Ceea ce s-ar traduce prin eficientizare. Totusi, trebuie spus ca, pe parcursul acestui proces necesar de restructurare, nu s-a acordat probabil suficienta atentie anumitor probleme. Cum ar fi piata. Iar acum Romtelecom îsi poate îndrepta atentia asupra pietei, dupa ce a re