Farmec Cluj are, pentru 2007, un plan de investitii de 6 milioane de euro. Portofoliul companiei cuprinde peste 400 de produse, de la cosmetice de intretinere si tratament pentru ten si corp, pana la produse de curatare a locuintei.
Farmec Cluj-Napoca a inaugurat la inceputul lunii o sectie moderna de productie a produselor cosmetice de tip creme, emulsii, lotiuni. ''Valoarea acestui proiect este de 2,5 milioane de euro si face parte dintr-un plan de investitii in valoare totala de 6 milioane de euro, care mai cuprinde modernizarea laboratoarelor (de cercetare, controlul calitatii etc.), construirea unor sedii pentru reprezentante Farmec in cateva orase din tara, precum si achizitionarea de echipamente moderne pentru productia de cosmetice etc., ne-a declarat Mircea Turdean, Director Productie la Farmec Cluj.
Reprezentantii companiei au ca obiective pentru acest an majorarea cifrei de afaceri cu 30%, atingerea unui prag de 28-30% a profitului, cresterea exporturilor pana la 50-75% fata de anul precedent, extinderea retelei de puncte de distributie din tara si dezvoltarea sistemului de vanzari de tip Multi-Level-Marketing.
Farmec Cluj a avut in 2006 o cifra de afaceri de 20 milioane de euro, iar pentru acest an estimeaza vanzari de 25 milioane de euro. Din portofoliul de peste 400 de produse ale companiei, cele mai bine vandute game sunt: Gerovital Plant si Farmec - care au la baza principii active din plante, Gerovital H3 - de 40 de ani, elixir al tineretii, descoperit de prof. dr. Ana Aslan si Aslavital - o gama hipoalergenica, pe baza de argila, iar in categoria produsele de curatenie - Triumf si Nufar. Produsele Farmec sunt la mare cautare si in Japonia, S.U.A., America Latina, Spania, Italia, Finlanda, Grecia, Germania, Emiratele Arabe, Kuweit etc. ''In prezent, exportam in peste 60 de tari din intreaga lume. De altfel, profitul aferent activita