Banca Transilvania a ajuns sa aiba un milion de carduri emise, dupa ce si-a dublat portofoliul in ultimii doi ani. "In doi ani ne-am dublat portofoliul de carduri, concentrandu-ne foarte mult pe atragerea de noi clienti, dar si pe activarea celor existenti, prin campanii sustinute pentru fiecare produs din oferta noastra", a declarat Gabriela Nistor, director retail banking in Banca Transilvania (BT). Banca are in oferta 11 tipuri de carduri de debit si de credit, atat pentru clienti individuali cat si pentru companii. "Ne-am indeplinit acest obiectiv stabilit pentru prima jumatate a acestui an, de a avea un milion de carduri emise si, totodata, 10% din piata", spune Robert Rekkers, directorul general al BT. Banca opereaza o retea de 383 de unitati, 586 de ATM-uri si peste 6.000 de POS-uri instalate la comercianti. BT si-a specializat oferta de carduri, oferind pe langa produsele clasice de debit si de credit si carduri co-brand sau din segmentul premium - carduri Platinum.
Banca Transilvania a ajuns sa aiba un milion de carduri emise, dupa ce si-a dublat portofoliul in ultimii doi ani. "In doi ani ne-am dublat portofoliul de carduri, concentrandu-ne foarte mult pe atragerea de noi clienti, dar si pe activarea celor existenti, prin campanii sustinute pentru fiecare produs din oferta noastra", a declarat Gabriela Nistor, director retail banking in Banca Transilvania (BT). Banca are in oferta 11 tipuri de carduri de debit si de credit, atat pentru clienti individuali cat si pentru companii. "Ne-am indeplinit acest obiectiv stabilit pentru prima jumatate a acestui an, de a avea un milion de carduri emise si, totodata, 10% din piata", spune Robert Rekkers, directorul general al BT. Banca opereaza o retea de 383 de unitati, 586 de ATM-uri si peste 6.000 de POS-uri instalate la comercianti. BT si-a specializat oferta de carduri, oferind pe langa produsele cl