In primul trimestru al anului 2007, lantul de magazine de bunuri de larg consum Selgros Cash&Carry Romania a inregistrat, fata de perioada similara a anului precedent, o majorare cu 25% a cifrei de afaceri, a declarat, pentru NewsIn, Alexandru Vlad, presedintele companiei. "Aceasta crestere se datoreaza pe de o parte cresterii vanzarilor din magazinele Selgros deja deschise, iar pe de alta parte deschiderii a trei magazine in perioada de referinta: Bacau, Suceava si Iasi", au declarat reprezentantii companiei. Intrucat cifra de afaceri variaza in functie de deschiderea sau nu a inca unui magazin in anul in curs, reprezentantii retailerului nu au putut face estimari referitor la cifra de afaceri pentru acest an. In anul 2006, Selgros Cash&Carry Romania a obtinut, la o cifra de afaceri de peste 2,15 miliarde lei, un profit de aproape 101 milioane lei.
La ora actuala, reteaua Selgros este reprezentata prin 16 centre comerciale in orase importante din tara noastra - Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Targu Mures, Cluj-Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Suceava, Iasi si Constanta. Retailerul a intrat pe piata romaneasca in 2001, prin deschiderea primului magazin la Brasov unde se afla si sediul administrativ.
Pe piata de retail, concurenta companiei Selgros Cash&Carry Romania este reprezentata de retelele de magazine Billa, Carrefour, Kaufland, Metro Cash&Carry, Cora si XXL Mega Discount.
Printre asociatii Selgros Cash&Carry se numara concernele germane Rewe Gruppe Koeln si Otto-Versand Hamburg. Grupul nemtesc Rewe a vandut anul trecut pe piata romaneasca produse in valoare de 1,05 miliarde euro, in crestere cu 34,7% fata de 2005.
In primul trimestru al anului 2007, lantul de magazine de bunuri de larg consum Selgros Cash&Carry Romania a inregistrat, fata de perioada similara a anului precedent, o majorare cu 25% a cifrei de afaceri