Gyarfas Kurko, directorul general al Apemin Tusnad: "Suntem in negocieri privind un potential parteneriat cu o firma producatoare de juice-uri si nectaruri, in vederea importului si distributiei acestor produse in Romania, prin reteaua Apemin Tusnad. Gyarfas Kurko, directorul general al imbuteliatorului apei minerale Tusnad, spune ca ar putea incheia un parteneriat de distributie cu o firma straina producatoare de juice-uri si nectaruri, pentru extinderea activitatilor companiei pe alte segmente decat apa imbuteliata.
Planurile Apemin Tusnad prevad atacarea pietei sucurilor si prin produsele proprii, precum si prin importuri ale unui brand strain.
"Pana la sfarsitul lunii iunie, finalizam testele cu instalatia de preparare a bauturilor racoritoare si pe viitor planificam intrarea pe segmentul still drinks - bauturi racoritoare plate cu continut de fruct pana la 20%. Ne propunem sa devenim un jucator important si pe acest segment", afirma Gyarfas Kurko.
Compania, prezenta pe piata cu apa minerala Tusnad, apa de izvor Izvorul Zanelor si apa de masa Izvorul Ascuns, estimeaza vanzari de 15 mil. euro pentru acest an, in crestere cu aproape 70% fata de 2006.
"Suntem in negocieri privind un potential parteneriat cu o firma producatoare de juice-uri si nectaruri, in vederea importului si distributiei acestor produse in Romania, prin reteaua Apemin Tusnad", a mai spus Gyarfas Kurko.
Dupa ce-si pun la punct sistemul de distributie, imbuteliatorii de apa minerala fac pasul spre extinderea activitatii prin intrarea pe segmentul sucurilor de fructe carbonatate sau plate.
Este cazul producatorilor precum Romaqua Group, Perla Harghitei sau Bibco Biborteni.
Categoria bauturilor carbonatate still drinks (cu continut de fruct pana la 25%) a fost cea mai vizata in ultimii ani, datorita cresterilor de vanzari inregistrate de la an la an p