Conform acestuia "afacerea Agroind" este una legala, iar mostenitorii terenurilor inglobate in anii '90 in capitalul social al societatii, - in fapt, cum avea sa se dovedeasca in zilele noastre, cele mai valoroase active - ramin cu buza umflata.
Conform informatiilor care au razbatut pina acum in presa, solutia in discutie pare a fi argumentata pe elemente nu foarte usor de asimilat intr-o logica coerenta.
Justificarea hotaririi judecatoresti definitive s-ar baza, cica, pe faptul ca Administratia Domeniilor Statului (ADS) care a reprezentat in instanta inclusiv interesele fostilor detinatori cu acte ai terenurilor trecute in patrimoniul Agroind la privatizare n-ar avea calitate procesuala. Deoarece la acea data institutia nu exista.
Asa cum rezulta si din denumirea sa, ADS reprezinta insa chiar statul roman. Prin urmare, mergind mai departe pe acest rationament, putem concluziona cu buna aproximatie ca imediat dupa 1990 statul roman a avut o pauza de existenta de citiva ani. In care fiecare si-a putut lua, in functie de pozitia sociala pe care o ocupa, ce si cit a vrut el. Dupa nevoi si posibilitati.
Asa se explica, desigur, multe din minunatiile pe care romanii le-au vazut si trait in aceasta perioada. Stie ea, prin urmare, justitia ce stie. Conform acestuia "afacerea Agroind" este una legala, iar mostenitorii terenurilor inglobate in anii '90 in capitalul social al societatii, - in fapt, cum avea sa se dovedeasca in zilele noastre, cele mai valoroase active - ramin cu buza umflata.
Conform informatiilor care au razbatut pina acum in presa, solutia in discutie pare a fi argumentata pe elemente nu foarte usor de asimilat intr-o logica coerenta.
Justificarea hotaririi judecatoresti definitive s-ar baza, cica, pe faptul ca Administratia Domeniilor Statului (ADS) care a reprezentat in instanta inclusiv interesele fos