Vel Pitar, unul dintre cei mai mari jucatori din piata locala de panificatie, va investi anul acesta peste 25 de milioane de euro atat in achizitionarea de utilaje de productie, cat si in segmentele de retail, logistica si administrativ.
"Planurile de investitii ale celor trei companii (Sapte Spice, Vel Pitar si VP Magassin - n. red.) includ proiecte cu o valoare de peste 25 de milioane de euro, excluzand potentiale achizitii de noi companii. Investitiile incluse in bugetele anuale se limiteaza strict la cele tehnologice, din logistica, retail si administrative, neincluzand activitatile de marketing sau cercetare", a declarat Dan Trifu, vicepresedinte strategie al Vel Pitar.
Potrivit lui Trifu, investitiile in marketing vor fi intensificate anul acesta, principalele produse promovate fiind atat brandurile de mini prajituri lansate anul trecut, Roll4Ever si Alma Dolce, dar si noua categorie de produse de panificatie precoapte French Rolls, sau brandul de paine ambalata, French Toast.
"Activitatea de promovare propriu-zisa, atat a companiei cat si a bunurilor sale, va beneficia de un buget de aproximativ trei milioane de euro", a spus Trifu.
Pe fondul acestor investitii, reprezentantii Vel Pitar estimeaza pentru anul acesta inregistrarea unei cresteri de aproximativ 25% a cifrei de afaceri cumulata pe cele trei companii ale grupului (Sapte Spice, Vel Pitar si VP Magassin) comparativ cu 2006. "Cifra de afaceri cumulata a celor trei companii din grup va creste cu aproximativ 25% fata de 2006, insa pot sa apara abateri semnificative din cauza perioadei foarte agitate prin care trece piata principalei materii prime, si anume graul", a spus vicepresedintele de strategie Vel Pitar.
Potrivit informatiilor Vel Pitar, companiile din cadrul grupului de morarit si panificatie au inregistrat anul trecut o cifra de afaceri cumulata de 110,6 mil. do