- Diverse - nr. 125 / 29 Iunie, 2007 Potrivit unei agentii de presa straine, proprietarii de Trabant s-au reunit, recent, la Zwickau, in Germania, pentru a sarbatori iesirea primei masini de pe linia de asamblare, in urma cu 50 de ani. Manifestarea a atras (demonstrand, daca mai era nevoie, solidaritatea unica a trabantistilor) vizitatori din Polonia, Ungaria, Romania, Republica Ceha, Danemarca si Olanda. In total vreo 2.000 de trabantisti. In 1991, productia Trabantului a incetat, dar masina, cu motorul sau in doua pistoane si caroseria de plastic, poate fi vazuta si azi pe soselele Romaniei, proprietarii mandrindu-se cu ea. Conform sursei citate, deoarece Germania de Est a produs numai doua modele de Trabant, peste trei milioane de autoturisme in total, piesele sunt usor de gasit si de schimbat intre ele. Caroseria din plastic i-a facut pe multi sa spuna ca e facuta din carton. Dar Duroplast are avantajele sale. Trabantul este foarte rezistent la rugina, asa cum au demonstrat exemplarele adunate cu aceasta ocazie, nu intamplator, in Germania (cu 55.000 de trabanturi, inregistrate) exista si un club al proprietarilor de Trabant! GH.G. - Diverse - nr. 125 / 29 Iunie, 2007 Potrivit unei agentii de presa straine, proprietarii de Trabant s-au reunit, recent, la Zwickau, in Germania, pentru a sarbatori iesirea primei masini de pe linia de asamblare, in urma cu 50 de ani. Manifestarea a atras (demonstrand, daca mai era nevoie, solidaritatea unica a trabantistilor) vizitatori din Polonia, Ungaria, Romania, Republica Ceha, Danemarca si Olanda. In total vreo 2.000 de trabantisti. In 1991, productia Trabantului a incetat, dar masina, cu motorul sau in doua pistoane si caroseria de plastic, poate fi vazuta si azi pe soselele Romaniei, proprietarii mandrindu-se cu ea. Conform sursei citate, deoarece Germania de Est a produs numai doua modele de Trabant, peste trei milioane d