Magazinele cu rochii de mireasă din Craiova sunt, pe zi ce trece, tot mai multe. Casa de modă Brumihar a reuşit însă să reziste peste un deceniu pe piaţă şi să se extindă treptat. Printre voaluri, tuluri, mătăsuri, dantelării şi flori artificiale, magazinul HarLine al casei de modă Brumihar îşi aşteaptă clientele înt-o atmosferă cât se poate de calmă, tocmai bună pentru o tânără neliniştiă, pornită în goana după rochia de mireasă dorită. Pentru a ajunge la nivelul de acum - peste 25 de angajaţi, un magazin propriu în Craiova (HarLine), magazine de desfacere în toată ţara (Timişoara, Braşov, Galaţi, Cluj-Napoca, Constanţa, Satu Mare, Baia Mare) şi o participare recentă la Fashion Week-Bucharest - au fost necesari 15 ani de muncă.
Au pornit de la mărţişoare Ceea ce este astăzi casa de modă Brumihar a început prin a fi o afacere mică, de familie, cu patru persoane. „Imediat după revoluţie am început să facem mărţişoare. Am pornit de la ideea că trebuie să facem şi altceva“, a declarat Paul Iliescu, managerul firmei. Investiţia iniţială a constat într-o maşină de cusut. După doi ani însă, la propunerea cumnatului său, s-a hotărât să dezvolte această afacere, încercând să ofere pieţei ceva ce nu mai exista în acel moment - gablonzuri (cercei, coliere, brăţări), pe care le-au produs singuri. „Ne-am dezvoltat foarte mult, până în momentul în care am fost în situaţia să asimilăm şi alte produse. Acestea au fost coroniţele de mireasă şi florile de nuntă (prin 1995 - 1996) şi mai târziu (1997 - 1998), rochiile de mireasă şi toaletele de ocazie“, a explicat Iliescu. Trecerea la noua etapă n-a fost însă uşoară.
Greutăţile afacerii cu rochii de mireasă În afara greutăţilor legate de fabricare şi de găsirea oamenilor potriviţi, pe care, conform spuselor lui Paul Iliescu, trebuie, de obicei, să-i formezi, o treabă extrem de dificilă a fost şi distribuirea produselo