Noul model lansat de italienii de la Fiat este perfect adaptat cerinţelor pieţei auto de la noi. Spaţiu interior suficient pentru familie şi portbagaj enorm. Totul la preţuri acceptabile Noul model lansat de italienii de la Fiat este perfect adaptat cerinţelor pieţei auto de la noi. Spaţiu interior suficient pentru familie şi portbagaj enorm. Totul la preţuri acceptabile Din 25 iunie, AutoItalia Group a început comercializarea noii berline Fiat Linea. Prezentat în avanpremieră la Salonul Auto de la Istanbul din noiembrie 2006, Linea a avut lansarea internaţională cu doar o lună în urmă, tot la Istanbul, în prezenţa conducerii Fiat Group şi a peste 1.500 de invitaţi. Noul model, conceput de Centro Stile Fiat, va fi comercializat în numeroase ţări din Europa, precum Germania, Spania şi Finlanda, acolo unde segmentul C este predominant. Fiat Linea este produs în fabrica Tofas din Turcia, unde, pentru început, este prevăzut un volum de producţie de aproximativ 60.000 de unităţi anual. Fiat a conceput un autoturism care, prin toate caracteristicile sale, este menit să răspundă aşteptărilor unei categorii de clienţi pentru care maşina este nu numai o necesitate, dar şi o investiţie. Şi italienii s-au orientat destul de bine, pentru că segmentul C este răspunzător pentru 20% din vânzările de maşini din Europa Occidentală, însumând peste trei milioane de unităţi anual. Design italienesc, asamblare turcească Cu un desen al caroseriei ce va atrage în mod sigur privirile tuturor participanţilor la trafic, cum numai maşinile italiene o pot face, Linea vine să completeze oferta de autoturisme de familie Fiat, alături de Grande Punto şi Bravo, aducând un suflu nou în clasa pe care o reprezintă prin raportul extrem de echilibrat între calitate, siguranţă, performanţă, aspect şi, bineînţeles, preţ. Designul maşinii chiar este interesant, încă o dovadă în plus că la acest capitol