Invazia de mesaje publicitare care au ca ţintă un public asaltat in orice moment şi oriunde are ca efect tocmai imunizarea acestuia faţă de orice strategie de convingere.
Invazia de mesaje publicitare care au ca ţintă un public asaltat in orice moment şi oriunde are ca efect tocmai imunizarea acestuia faţă de orice strategie de convingere. Nu numai că trecem peste reclamele din diverse reviste sau de pe stradă fără a le remarca măcar, dar de cele mai multe ori ne simţim agresaţi, şi ceea ce dezvoltăm emoţional in raport cu un anume brand nu este deloc de natură să genereze interes faţă de acesta, cu atăt mai puţin loialitate.
Ceea ce incearcă publicitarii şi de mulţi ani deja chiar reuşesc este transformarea comunicării unui brand, din monolog intr-o relaţie de dialog cu publicul. Informaţia devine convingătoare, intrucăt intreaga experienţă e incărcată cu un plus de valoare pentru consumator, care nu mai e doar un potenţial cumpărător ori un cumpărător loializat, ci o persoană care a aflat informaţii utile, care a comunicat la răndul său despre sine sau care pur şi simplu a avut o trăire agreabilă in raport cu brandul respectiv. Soluţia este in acelaşi timp simplă şi complicată şi se poate cataloga in mare ca inovaţie. De cele mai multe ori, aceasta funcţionează in afara cadrului clasicelor spoturi radio, tv, machete de presă, unde o idee creativă valoroasă poate salva de la anonimat un produs publicitar destinat unui mediu de comunicare de acum prăfuit. Tot mai ofertante pentru inovaţie sunt mediile neconvenţionale şi evenimentele de tipul relaţiilor publice (PR).
PREMIANŢI. Este interesant cănd strategia reuşeşte să devină creativă şi din punctul de vedere al publicului, cănd acesta simte că participă la un eveniment inedit, ludic, care sparge cumva rutina cotidianului. Din punctul de vedere al mediului in care se manifestă comu