Boom TV a lansat Extracaravana, un program de consolidare a relatiei cu consumatorii, bazat pe interactiune si divertisment, ce se va derula la nivel national in peste 170 de orase. Pana la sfarsitul lunii august, Boom TV va organiza in orasele campaniei concursuri si concerte, valoarea totala a premiilor puse in joc depasind 50.000 de lei. In plus, Extracaravana va duce in toata tara o ofera speciala pentru cei care doresc sa se aboneze la Boom, constand in trei luni de abo
Boom TV a lansat Extracaravana, un program de consolidare a relatiei cu consumatorii, bazat pe interactiune si divertisment, ce se va derula la nivel national in peste 170 de orase.Pana la sfarsitul lunii august, Boom TV va organiza in orasele campaniei concursuri si concerte, valoarea totala a premiilor puse in joc depasind 50.000 de lei.
In plus, Extracaravana va duce in toata tara o ofera speciala pentru cei care doresc sa se aboneze la Boom, constand in trei luni de abonament gratuit si un cadou pe loc. Pentru cei prezenti la Extracaravana, Boom va organiza o “extratombola” cu peste 2.400 de premii. Cei care vor completa taloanele speciale si le vor depune in urnele aflate langa caravana, vor intra in cursa pentru premii. Persoanele care se vor abona pe parcursul caravanei pot participa la o tombola cu televizoare LCD.
Programul va fi promovat prin actiuni de BTL, comunicare si in media locala, sub conceptul Extracaravana. Boom utilizeaza ultima generatie in tehnologia digitala de distributie multi-channel TV, la nivel national, prin satelit. In oferta companiei se regasesc canale tematice proprii si transmisiuni live exclusive, oferite prin platforma Extrasatelit.
Sursa: Capital