Omul de afaceri Florentin Banu, care a dezvoltat reteaua de supermarketuri Artima, precum si brandul de napolitane Joe, va demara anul acesta in august o investitie de aproximativ 10 milioane de euro intr-un nou proiect imobiliar in Timisoara, care va include 150 de apartamente.
Acesta este cel de-al doilea proiect rezidential dezvoltat de Florentin Banu, dupa vanzarea producatorului de napolitane Joe si a retelei de supermarketuri Artima.
"Impactul primei investitii imobiliare, care este inca in derulare, ne-a determinat sa exploatam in continuare acest domeniu. Locuintele construite de noi se adreseaza in special, clasei mijlocii, iar piata imobiliara pe acest segment este in crestere", a declarat Florentin Banu.
Banu a mai spus ca pe langa proiectul care va incepe anul acesta, intentioneaza ca in 2008 sa demareze un nou complex rezidential ce va include 250 de apartamente, terenul pentru aceasta investitie fiind deja achizitionat.
Toate aceste proiecte se deruleaza prin intermediul companiei Banuconstruct, parte a grupului Banuinvest. Astfel, dupa ce a finalizat doua tranzactii cu afaceri pornite de la zero, Florentin Banu a intrat in afaceri imobiliare si in domeniul auto.
Omul de afaceri timisorean, care detinea peste 27% din actiunile Artima, a vandut alaturi de ceilalti actionari reteaua de 14 supermarketuri pentru 17 milioane de euro. Artima a fost fondata in anul 2001 cu banii pe care Banu ii atrasese din vanzarea unei alte afaceri, compania de napolitane Joe, catre gigantul elvetian Nestle. La aproximativ sase ani de la infiintarea sa in anul 1994, marca de napolitane Joe (porecla lui Banu din copilarie) ajunsese in portofoliul gigantului elvetian Nestle pentru o valoare estimata intre 8 si 12 milioane de dolari.
Florentin Banu a demarat investitiile in sectorul imobiliar anul trecut, printr-un proiect in Timisoara, in va