Modelul Volkswagen Passat, cel care domină autoritar clasa D, cu peste 32% din totalul vânzărilor, are în sfârşit un rival care îi poate crea probleme de aderenţă pe piaţa autohtonă. Cu fiecare maşină nouă intrată în vânzare, piaţa devine tot mai greu de controlat. Cei aflaţi pe o treaptă superioară a clasamentului din segmentul respectiv îşi iau măsuri de siguranţă, lansând oferte care mai de care mai interesante, iar cei care nu au şanse să intre în top 10 se
Modelul Volkswagen Passat, cel care domină autoritar clasa D, cu peste 32% din totalul vânzărilor, are în sfârşit un rival care îi poate crea probleme de aderenţă pe piaţa autohtonă.
Cu fiecare maşină nouă intrată în vânzare, piaţa devine tot mai greu de controlat. Cei aflaţi pe o treaptă superioară a clasamentului din segmentul respectiv îşi iau măsuri de siguranţă, lansând oferte care mai de care mai interesante, iar cei care nu au şanse să intre în top 10 se mulţumesc să privească, invidioşi, la noul rival sosit pe piaţă. Cam aceasta este situaţia şi în clasa D, unde a patra generaţie Ford Mondeo a primit şansa de a îşi măsura forţele cu Volkswagen Passat, Toyota Avensis sau Nissan Primera. Având în vedere că vorbim despre maşini care fac furori printre directorii companiilor româneşti, lupta se dă, cu siguranţă, în zona echipărilor cât mai complete şi a imaginii pe care vehiculul o împrumută şoferului. Conştienţi de această provocare, inginerii de la Ford au găsit cu cale nu numai să îmbunătăţească modelul precedent, ci chiar să îl propulseze către un segment superior.
Cele 715 milioane de euro cheltuite de Ford of Europe pentru dezvoltarea acestei maşini au ca rezultat un adevărat seducător al şoselelor. Din exterior, impresia de dinamism şi forţă este foarte puternică, iar habitaclul spaţios şi elegant asigură pasagerilo