Producatorul autohton de confectii Tarnava din Sighisoara a anuntat o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro pentru primul trimestru al acestui an, in usoara crestere fata de perioada similara din 2006, cand a inregistrat incasari de 11,3 milioane de euro. "Cresterea cifrei de afaceri se datoreaza nivelului mai ridicat al valorii productiei livrate anul curent, a majorarii preturilor prin sporirea calitatii" a declarat Angela Farcas, director financiar al companiei. Tarnava estimeaza , pentru acest an, o cifra de afaceri de 4,8 milioane de euro, in crestere cu aproximativ 4% fata de incasarile din 2006. Investitiile companiei in 2007 vizeaza deschiderea unor puncte de desfacere in Bucuresti si in Arad. In prezent, produsele Tarnava sunt comercializate in magazinele proprii din Sighisoara, Targu Mures, Sibiu, Bistrita sau Brasov, iar din 2006 sunt prezente si in cadrul unei reprezentante proprii din Germania. Tarnava Sighisoara produce si in sistem lohn, ponderea acestuia in cifra de afaceri a companiei fiind de 69%. Printre clienti se afla companii din Germania, Italia sau din Franta. Portofoliul de produse al firmei cuprinde camasi pentru tineret, bluze de dama clasice, tricouri, fuste, veste si rochii. Firma achizitioneaza materia de la companii din tara si din afara Uniunii Europene. Firma Tarnava a fost infiintata in 1949, in 1996 fiind privatizata cu capital intreg romanesc. Principoalii competitori pe piata interna sunt Braiconf Braila, Confectia Barlad si Bigotti Bucuresti. (E.M.)
Producatorul autohton de confectii Tarnava din Sighisoara a anuntat o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro pentru primul trimestru al acestui an, in usoara crestere fata de perioada similara din 2006, cand a inregistrat incasari de 11,3 milioane de euro. "Cresterea cifrei de afaceri se datoreaza nivelului mai ridicat al valorii productiei livrate anul curent, a majora